2019-09-18 14:00

Dzień kompetencji Executive MBA - Zarządzanie projektami - spotkanie w UEP

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu rozpoczyna nowy cykl spotkań z kandydatami, słuchaczami i absolwentami studiów Executive MBA. Pierwsze spotkanie odbędzie się 18 września o godzinie 14:00 w Gmachu Głównym UEP przy al. Niepodległości 10.

Wydarzenie to powstało jako odpowiedź na potrzeby słuchaczy i absolwentów studiów Executive MBA w zakresie uzupełniania wiedzy z różnych obszarów - przywództwa, zarządzania projektami, finansów, marketingu, zarządzania zasobami ludzkimi, zmian technologicznych wpływających na prowadzenie biznesu. Jednocześnie jest to doskonała okazja do odświeżenia znajomości, spotkania kolegów ze studiów, nawiązania nowych kontaktów biznesowych, a dla kandydatów jest to próbka tego, czym zajmujemy się na studiach Executive MBA.

Termin: 18 września 2019, godz. 14.00
Miejsce: Sala 111 Gmach Główny UEP, al. Niepodległości 10

Program spotkania:

14:00 - Jacek Jastrzębski, Dyrektor Centrum Edukacji Menedżerskiej
  • Otwarcie
14:10 - 15:10 - Maciej Błaszak, Profesor UAM
  • "Lider zespołu projektowego - co siedzi w głowie?"
Jakie jest najważniejsze narzędzie w pracy lidera projektu? Jego mózg! Powiemy o tym, jak funkcjonuje mózg lidera, z jakimi wyzwaniami mierzy się przywódca, jak dbać o sprawność tego narządu, aby stres związany z prowadzeniem projektu nie blokował jego działania.

15:10 - 15:30 - Przerwa kawowa

15:30 - 17:00 - Tomasz Kopczyński, Synergia
  • "Jak współcześnie zarządzać projektami i co z tymi metodykami?"
PMI, Scrum, Agile, PRINCE - dla wielu osób są to niewiele mówiące skróty. Postaramy się wyjaśnić, jakie metody zarządzania projektami są obecnie wykorzystywane w firmach, w jakich branżach sprawdzają się najlepiej, jak efektywnie je wykorzystać.

17:00 - 17:15 - Przerwa kawowa

17:15 - 18:30 - Krzysztof Kotapski, Międzynarodowa Platforma Szkoleniowa (MPS)
  • "Ile kosztuje niekompetencja menedżerska w projekcie?"
Zastanawialiście się dlaczego część projektów kończy się porażką? Dlaczego nie udaje się "dowieźć" projektu do końca w wyznaczonym terminie i jakie konsekwencje (również finansowe) niesie to za sobą? Kluczowe są kompetencje menedżerskie, zarówno lidera projektu, jak i członków zespołu. Umiejętność komunikacji, wyznaczania celów i rozwiązywania konfliktów to kluczowe kwestie dla sukcesu projektu!

data ostatniej modyfikacji: 2019-09-10 14:15:26
Komentarze
 
Polityka Prywatności