25 listopada 2016 (piątek)

O marketingu i technologii na konferencji w CDV

Konferencja Marketing i Technologia NOWE vs STARE odbędzie się 25 listopada w siedzibie Collegium Da Vinci przy ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10 w Poznaniu.

W tym roku konferencja będzie poświęcona zachowaniom konsumenta, na które mają wpływ nowe technologie. Mimo nowych kanałów i sposobów dotarcia, pewne zasady od lat się nie zmieniają. Krótko mówiąc NOWE vs STARE.

Marketing i Technologia to cykl bezpłatnych konferencji, skierowanych do osób, na co dzień odpowiadających za marketing i komunikację marek, pasjonatów nowoczesnych technologii, obserwatorów zmieniających się trendów i innowatorów. Podczas konferencji uczestnicy dowiadują się, jak tradycyjny marketing możemy wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowoczesne technologie, a co najważniejsze - jak na tym zyskują konsumenci i marki.

Wśród prelegentów dotychczasowych edycji znalazły się takie cenione nazwiska z obszaru marketingu i nowych technologii, jak: Natalia Hatalska, Michał Sadowski, Roman Łoziński, Maciej Budzich, Jacek Kotarbiński czy Mariusz Wesołowski.

W tym roku wśrod wykładowców znaleźli się: Zuch, Agata Grabowska, Romek Łoziński, Wojtek Ławniczak, Karolina Majewska, Paweł Loedl, Albert Stęclik, Dominik Komar, Izabela Stachurska.



opublikowano: 2016-11-24
Komentarze
Polityka Prywatności