25 lutego Aula Polska będzie gościć w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu. Tematem spotkania będzie "Personal branding - konieczność czy wymysł"?
Aula Polska to inicjatywa non-profit stworzona w 2007 która, promuje kulturę przedsiębiorczości technologicznej. Na spotkaniach Auli prezentowane są młode firmy, praktycy i rozwiązania konkretnych problemów. Zapraszani są też specjaliści z różnych dziedzin, prezesi spółek medialnych i osoby będące autorytetami biznesowymi. Podczas każdej Auli odbywa się 3 do 6-ciu prelekcji zaproszonych gości. Aula Polska to społeczność - skupiona wokół regularnych spotkań inicjatywy. Darmowe spotkania są dostępne dla każdego chętnego, a ich celem jest tworzenie ekosystemu sprzyjającemu innowacji firm i wspierającego aktywne postawy gospodarcze.
O tym, czy personal branding jest koniecznością czy wymysłem opowiedzą:
Michał Łęgowski - Trener rozwoju osobistego i akredytowany Coach ICF (International Coaching Federation). Posiada certyfikację VCC (Vocational Competence Certificate) i NSB (Neuro-lingustic programming in Business). Ponadto, twórca marki szkoleniowej TrainBrain (www.trainbrain.com.pl) oraz główny koordynator spotkań praktyków rozwoju osobistego MeetPRO (www.meetpro.pl) , które odbywają się w 6 miastach Polski. Wcześniejsze doświadczenia zdobywał pracując w firmie szkoleniowej Life Architect. Mówca w Toastmasters International (www.toastmasters.org). Prywatnie płetwonurek CMAS, ratownik WOPR, pasjonat sportów ekstremalnych i podróżnik. Jego motto życiowe: "Jeśli myślisz, że robisz coś na 100% to znaczy, że możesz na 120%!".
Bartosz Mańkowski - CEO & Founder firmy polscyspecjalisci.pl która buduje obecność małych i średnich przedsiębiorstw w internecie poprzez kompleksową usługę abonamentową. Od samego początku pracy zawodowej związany z biznesem. Zdobywał doświadczenie w branży finansowej, telekomunikacyjnej i energetycznej. Dzięki połączeniu wiedzy z 4 branż stworzył unikalny pakiet usług, który pomaga pozyskiwać nowe zlecenia z internetu bez ponoszenia dużych kosztów. Prywatnie pasjonat filozofii i psychologii zafascynowany testowaniem teoretycznych założeń w praktycznym świecie.