27 listopada 2014 (czwartek)

Marketing i Technologia - konferencja w WSNHiD

27 listopada już po raz trzeci odbędzie się w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa bezpłatna konferencja Marketing i Technologia 2014.

Poprzednie edycje zgromadziły setki fanów marketingu i nowoczesnych technologii wykorzystywanych w budowaniu strategii marki. Listopadowa odsłona będzie okazją do ponownego spotkania, w trakcie którego uczestnicy dowiedzą się, jak tradycyjny marketing można wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowoczesne technologie, a co najważniejsze - jak na tym zyskują konsumenci i marki.

Zaproszenie na konferencję, która odbędzie się 27 listopada o godz. 9.30, przyjęli praktycy związani z branżą marketingową i nowymi technologiami, w tym Roman Łoziński - Ars Thanea, Joanna Nagadowska - Google, Mateusz Puszczyński - Allegro, Kamil Dziadkiewicz -Omni3dD, Jacek Kotarbiński, Filip Beźnicki - Agencja Next, Piotr Chmielewski - Social Media Now, Karolina Liberka - Marketing w praktyce, Marta Liberka - Elle.pl, Karol Wyszyński - LifeTube.

Konferencji towarzyszyć będzie wystawa TechZone, na której zaprezentowane zostaną nowości technologiczne m.in. drukarki 3D, Oculus Rift (okulary z efektem trójwymiarowej rzeczywistości), drony, koparka bitcoinów (urządzenie do produkcji wirtualnej waluty), aplikacje na smartfony "poszerzające" rzeczywistość.

Poza inspirującymi wystąpieniami specjalistów z branży marketingu, po zakończeniu konferencji odbędzie się konkurs Startup Mixer przeznaczony dla startupów działających w obszarze marketingu i marketingowego wsparcia sprzedaży.

Organizatorami wydarzenia są Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa oraz SpeedUp Venture Capital Group, wiodąca polska grupa funduszy wczesnej fazy inwestujących na wszystkich etapach rozwoju nowych przedsiębiorstw. Partnerem strategicznym konferencji jest Dark Stork Studios.

Wstęp na konferencję jest bezpłatny, wymaga jednak wcześniejszej rejestracji.

Szczegółowe informacje, harmonogram oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie konferencji MiT.


opublikowano: 2014-11-25
Komentarze
 
Polityka Prywatności