24-25 października
(Archiwum)

Marketingowe aspekty organizacji imprez biegowych - konferencja

Marketingowe aspekty organizacji imprez biegowych
Konferencja na UEP - Marketingowe aspekty organizacji imprez biegowych

W dniach 24-25 października w Poznaniu odbędzie się ogólnopolska konferencja "Marketingowe aspekty organizacji imprez biegowych".

Konferencja organizowana jest przez Katedrę Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy współudziale Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu.

Termin: 24-25 października 2013 r.

Miejsce: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10

Konferencja ma charakter metodyczno-praktyczny i przeznaczona jest dla praktyków, którzy zajmują lub zamierzają zająć się organizowaniem różnego typu biegów masowych, reprezentujących kluby biegacza lub instytucje publiczne.

To pierwsza, połączona z warsztatami, konferencja w Polsce, poświęcona problematyce praktycznego wykorzystania koncepcji marketingu w organizowaniu masowych imprez biegowych.

Swój udział w konferencji potwierdziło wielu znakomitych, polskich biegaczy. Są wśród nich uczestnicy Igrzysk Olimpijskich, medaliści Mistrzostw Świata i Mistrzostw Europy, m.in.: Lidia Chojecka, Paweł Januszewski, Marcin Urbaś, Małgorzata Sobańska, Michał Bartoszak, Rafał Wieruszewski, Tomasz Szymkowiak, Patrycja Wyciszkiewicz, Jerzy Skarzyński.

Szczegóły na stronie:

http://konferencjabiegi.pl/



opublikowano: 2013-10-21
Komentarze
Polityka Prywatności