27 listopada w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa odbędzie się konferencja pt.: Marketing i technologia - wrogowie, czy przyjaciele? Udział w konferencji jest bezpłatny, należy jednak dokonać wcześniejszej rejestracji.
Termin: 27 listopada 2012 r.
Miejsce: WSNHiD, ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10, Poznań
Marketing i Technologia mogą się lubić. Mogą stanowić nawet dobrych przyjaciół. Wszystko jednak zależy od umiejętnego podejścia i dobrego wyważenia składników kampanii, nad którą pracujemy.
Zachowanie odpowiednich proporcji przekłada się na sukces podejmowanych działań oraz zadowolenie konsumentów. O tym, jak skutecznie wykorzystywać nowe technologie będą mówić ci, którzy mają z nimi do czynienia na co dzień. Nie będzie tu miejsca na teorię. Czysta praktyka i mnóstwo wskazówek jak tradycyjny marketing możemy wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowe technologie.
Adresatami konferencji są praktycy zajmujący się szeroko pojętą komunikacją - marketingiem i Public Relations oraz studenci ostatnich lat studiów kierunkowych.
Formularz rejestracyjny dostępny jest w zakładce: Zarejestruj się
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego DOTACJE NA INNOWACJE.