12 kwietnia 2012 roku uczelnia zaprasza wszystkich zainteresowanych na Dzień ze stosunkami międzynarodowymi WSNHiD. Jego celem jest przybliżenie charakteru kierunku i ukazanie praktycznych umiejętności, które zdobywa jego absolwent.
Harmonogram
9.00-9.10 - powitanie uczestników przez JM. Rektora prof. dr hab. Karola Olejnika
9.10-9.40 - prezentacja kierunku i jego oferty (dr Łukasz Fojutowski - Prodziekan ds. kierunku Stosunki międzynarodowe)
9.40-9.50 - prezentacja możliwości wyjazdów zagranicznych w ramach studiów na WSNHiD (dr Krzysztof Patkowski - Pełnomocnik Rektora ds. programu Erasmus)
10.00-11.30 - warsztaty tematyczne z licealistami
Warsztat I - "Jak powstaje reklama, czyli co nieco o biznesie międzynarodowym" -
Prowadzący: Artur Tomikowski, Dyrektor Strategiczny, agencja marketingowa V&P przygotowująca kampanie takich marek, jak Algida, Pepsi, Porsche, T-mobile, Hochland, Nivea i wielu innych.
(bez limitu osób)
Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników z poszczególnymi etapami powstawania reklamy. Uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się, jak wygląda od kuchni tworzenie reklam przez profesjonalną agencję marketingową i co trzeba zrobić, żeby przygotować kampanię reklamową. Uczestnicy dowiedzą się, czym jest brief, strategia, storyboard, shooting oraz jak wybiera się reżysera i przeprowadza profesjonalny casting.
Warsztat II - "Mowa ciała w negocjacjach"
Prowadząca: dr Barbara Jankowiak, psycholog kliniczny, psychoterapeuta z wieloletnim doświadczeniem
(bez limitu osób)
Zajęcia warsztatowe mają na celu zapoznanie uczestnika z elementami komunikacji niewerbalnej przydatnymi w codziennych negocjacjach prowadzonych w życiu prywatnym i zawodowym. Zajęcia obejmują elementy proksymiki, takie jak m.in. odpowiednie zachowanie dystansu podczas rozmowy, usadzenie rozmówców sprzyjające przyjaznej atmosferze lub odwrotnie - prowokujące do rywalizacji, a także elementy mowy ciała pozwalające poznać intencje i emocje rozmówcy nie wyrażane w słowach.
Warsztat III - "Wartości azjatyckie, czyli jak poznać i zrozumieć Azję?"
Prowadząca: dr Grażyna Strnad, specjalista w zakresie dyplomacji azjatyckiej
(bez limitu osób)
Warsztaty mają na celu pokazanie specyfiki kultury azjatyckiej oraz nauczenie uczestników, jak należy zachowywać się w kontaktach z mieszkańcami Chin, Tajwanu, Korei Południowej, Japonii czy Singapuru. Warsztaty są okazją do zdobycia praktycznych umiejętności odnalezienia się wśród obcych i niezrozumiałych dla europejczyka obyczajów zarówno podczas wyjazdu turystycznego, jak i negocjacji biznesowych lub dyplomatycznych.