17 czerwca 2011 (piątek)

XV Warsztaty Metodologiczne na UE

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Katedra Badań Marketingowych zaprasza na XV Warsztaty Metodologiczne z Metod Ilościowych w Badaniach Marketingowych im. profesora Stefana Mynarskiego, pt.: "Metody pomiaru i analizy rynku usług - przydatność i efektywność".

Warsztaty te wpisują się w obchody jubileuszu 85-lecia Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, a także 20-lecia Katedry Badań Marketingowych.

Celem cyklicznych Warsztatów jest prezentacja dorobku i dyskusja naukowa nad metodologią prowadzenia zaawansowanych analiz rynku oraz przetwarzania wyników badań marketingowych.

Warsztaty będą koncentrować się na następujących zagadnieniach:
  • metody pomiaru opinii klientów na rynku usług i ich efektywność,
  • przydatność danych jakościowych w analizie rynku,
  • zastosowanie i efektywność metod analizy wielowymiarowej w identyfikacji cech usług,
  • efektywność metod segmentacji nabywców usług,
  • metody przewidywania zachowań klientów na rynku usług i ich trafność.

500 m
1000 ft
Leaflet | © OpenStreetMap contributors
ostatnia aktualizacja: 2011-05-23
« powrót
Komentarze
Polityka Prywatności