Przed nami kolejna odsłona #foodproject. Tym razem wszystkich łowców kulinarnych przygód Stary Browar zaprasza w dniach 18-27 września na zupy, #soup. A to tylko rozgrzewka, bo #foodproject w tym sezonie będzie jeszcze bogatszy i bardziej zaskakujący.
#soup jest częścią stałej akcji #foodproject Starego Browaru skierowanej do smakoszy, szukających ciekawych propozycji kulinarnych w atrakcyjnych cenach. Co kilka tygodni restauracje, bary i kawiarnie, których znajduje się tu ponad 30, przygotowują specjalne oferty i potrawy na określony wcześniej temat. Do tej pory były to np. #breakfast w ramach którego na foodcourcie pojawił się pierwszy w Poznaniu common table czyli wspólny stół śniadaniowy, #pizza na Międzynarodowy Dzień Pizzy, #chocolate na Światowy Dzień Czekolady, #wege z okazji Międzynarodowego Dnia bez Mięsa czy #sandwich - z myślą o osobach piknikujących w parku Starego Browaru.
#foodproject został wyróżniony w tym roku jedną z najbardziej prestiżowych nagród branży reklamy w Polsce, KTR. Za zwycięskie atuty projektu uznano wyrazistą i smakowitą stronę wizualną materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz świeże, nieszablonowe podejście do tematu. Projekty graficzne, spójne dla wszystkich akcji pod parasolem #foodproject przygotowuje młody utalentowany grafik Jacek Ambrożewski, we współpracy ze studiem UVMW i marketingiem Starego Browaru.
#soup potrwa od 18 do 27 września. W tym czasie w wybranych lokalach będzie można znaleźć ofertę ciekawych zup w cenie do 5 i 10 zł:
Bioway (Pasaż +2)
Wegetariańskie i wegańskie zupy w cenie 4,90 zł, codziennie nowa zupa dnia
Salad Story (Atrium +2)
Aromatyczne zupy w cenie 5 zł, codziennie nowa zupa dnia
Art Sushi (Dziedziniec Sztuki)
Miso Shiru - zupa z pasty sojowo-fasolowej z tofu, porem i glonami wakame w cenie 8 zł
Kimchi Shiru - pikantna koreańska zupa z kiszonej kapusty pekińskiej w cenie 10 zł
Krem z dyni z rozgrzewającym imbirem i kolendrą, nowość w menu, w cenie 10 zł
Petit Paris (Pasaż 0, Szachownica)
Francuski krem z dyni z prażonymi migdałami w cenie 10 zł