Już 2 czerwca odbędzie się pierwsza odsłona CupCase – eventu skierowanego do studentów zainteresowanych tematyką biznesu, marketingu, PR, technologii oraz innowacyjnych rozwiązań. Wydarzenie powstało z myślą o wszystkich tych, którzy mają dość teorii na studiach i chcą poznać praktyczne case'y od specjalistów z branży. A wszystko to w nieformalnej, luźnej atmosferze – przy kubku kawy.
CupCase to nowe wydarzenie o charakterze cyklicznym, stworzone z myślą o rozwijaniu wszechstronności i pogłębianiu wiedzy studentów. Jego celem jest wyposażenie młodych osób w wiedzę, której nie znajdą w podręcznikach. Uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję praktycznego zmierzenia się z teorią.
Pierwsza odsłona odbędzie się 2. czerwca o godz. 18.00, w nowym budynku Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Spotkanie poprowadzi Norbert Piotrowski, który na co dzień pracuje w jednej z najlepszych agencji interaktywnych w Polsce - Golden Submarine. Tematem jego prelekcji będzie "Tworzenie spójnej strategii marketingowej krok po kroku".
Organizatorem wydarzenia jest PBDA Consulting, studencka organizacja typu Junior Enterprise z Poznania. Więcej informacji, w tym formularz rejestracyjny, można znaleźć na stronie wydarzenia:
https://www.facebook.com/events/1437231586582881/