Termin: 7. 2. 2013 r. godz. 10.00-13.00. Zapisy od 31. 1. 2013 r., pod numerem telefonu 61 846 38 54. Zajęcia w grupie maksymalnie do 8 osób odbędą się w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Poznaniu przy ul. Kościelnej 37, sala 61.
Zajęcia informacyjne skierowane dla wszystkich, którzy chcą poznać metody poszukiwania pracy pozwalające na efektywne wykorzystanie czasu i umożliwiające skrócenie poszukiwania zatrudnienia. Podczas zajęć uczestnicy dowiedzą się, jak prawidłowo analizować ogłoszenia zamieszczone w internecie, prasie, radiu i tv. Poznają pojęcie networkingu. Poruszona zostanie również tematyka praktyk, stażu i wolontariatu, przedstawione zostaną informacje o: urzędach pracy, targach i giełdach pracy, agencjach zatrudnienia, biurach karier i lokalnych organizacjach. Uczestnictwo w spotkaniu przybliży także sposoby redagowania własnych ofert do mediów oraz składanie aplikacji w firmach i instytucjach. Dodatkowo spotkanie umożliwi uczestnikom zapoznanie się z zasadami poruszania się po stronach internetowych różnych firm i instytucji, na których zawarte zostały informacje o wolnych stanowiskach pracy.