Data: 11-12 kwietnia (I dzień 408B, II dzień 113B)
Godz. 16.00-20.00
Uczestnictwo darmowe dla Studentów, zakończone Certyfikatem
1 DZIEŃ 11.04 (sala 408A)
godz. 15.45 - rejestracja uczestników
godz. 16.00
TEMAT 1: Opracowanie strategii rynkowej e-firmy (CEL: STRATEGIA)
Prowadzący: Marcin Cisek
Przedstawienie modelu 4P product, price, place, promotion w odniesieniu do handlu internetowego, omówienie dwóch pierwszych zmiennych, elementy niezbędne do otwarcia sklepu internetowego, określenie portfolio produktowego, opisanie klienta, dopasowanie nazwy do realiów e-biznesu.
Zadania:
1. Wybór nazwy sklepu internetowego
2. Wybór loginu konta allegro
3. Wybór zakresu produktowego
4. Strategia kształtowania cen
5. Określenie kim jest Wasz klient
TEMAT 2: Biznesplan w e-handlu (CEL: STRATEGIA)
Prowadzący: dr inż. Tomasz Turek
Zaplanowanie kosztów i dochodów, plan marketingowy, prognoza sprzedażowa
Zadania:
1. Wskazanie źródeł kosztów w firmie
2. Wskazanie źródeł do prognozy sprzedaży
TEMAT 3: Logistyka, obrót towarem a nowoczesne zarządzanie (CEL: LOGISTYKA)
Prowadzący: dr inż. Tomasz Turek
Możliwości zarządzania logistyką przy wykorzystaniu nowoczesnych systemów informatycznych, wysyłka towaru, magazyny, oprogramowanie wspierające obsługę dużej liczby transakcji i obsługę klienta
Zadania:
1. Projektowanie procesu wysyłki
2. Ograniczanie ryzyka pomyłek
3. Możliwości dropshipping
4. Korzystanie z Menadżera Sprzedaży
5. Korzystanie z innych rozwiązań
12.04 2 DZIEŃ (sala 113B)
godz. 16.00
TEMAT 1: Zakupy internetowe okiem klienta (CEL: E-MARKETING)
Prowadzący: dr Maciej Dutko
Jak kupują klienci, jak wybierają sklep/sprzedawcę, czym się kierują, co zrobić aby ich nie wystraszyć
Zadania:
1. Przygotowanie trzech przykładowych fraz zachęcających klienta do zakupu
2. Przedstawienie swojego pomysłu na zwiększenie poczucia bezpieczeństwa klienta w handlu internetowym
TEMAT 2: Zdobycie i utrzymanie klienta - promocja mix zewnętrzna (CEL: E-MARKETING)
Prowadzący: dr Maciej Dutko
Google analitycs, Google adwords, pozycjonowanie, wykorzystanie wyszukiwarek, porównywa rek, marketing wirusowy.
Zadania:
1. Wybranie 5 fraz kluczowych dla reklamy AdWords
2. Opracowanie programu marketingu wirusowego
TEMAT 3: Zdobycie i utrzymanie klienta - promocja mix wewnęrzna (CEL: E-MARKETING)
Prowadzący: Marcin Cisek
Promocje dla klientów, wykorzystanie mailingu i newslettera, programy lojalnościowe dla klientów, korzystanie z wyprzedaży.
Zadania:
1. Opracowanie promocji zachęcającej do zakupu
2. Opracowanie programu lojalnościowego dla klientów co zrobić aby ich nie wystraszyć
Zadania:
1. Przygotowanie trzech przykładowych fraz zachęcających klienta do zakupu
2. Przedstawienie swojego pomysłu na zwiększenie poczucia bezpieczeństwa klienta w handlu internetowym
ZAPISY:
Liczba miejsc ograniczona (decyduje kolejność zgłoszeń e-mail)
W tytule proszę wpisać maila: ALLEGRO
W treści imię i nazwisko i nick z Allegro