PRESTIŻOWE SZKOLENIE Z JEDNĄ Z NAJBARDZIEJ ZNANYCH DZIENNIKAREK, PROFESJONALNY SPRZĘT, KONKRETNA WIEDZA. Brak prasy oznacza złą prasę . Umiejętne budowanie relacji z mediami to najbardziej efektywne narzędzie PR w każdej firmie. Pozwala ono zbudować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa czy instytucji, a także podpowiada jak wyjść z twarzą z trudnej sytuacji. Przekłada się to w sposób wprost proporcjonalny na zwiększenie liczby lojalnych i zadowolonych klientów.
Podczas prestiżowego szkolenia „relacje z mediami” profesjonalna trenerka i znana dziennikarka podpowie jak wkupić się w łaski mediów. Jak trafić na rynek medialny i jak w nim pozostać? Tak naprawdę to nie reklama, a artykuły prasowe przyciągają największą uwagę. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak je pisać i do kogo wysyłać. Nauczą się jak rozmawiać z dziennikarzem i poznają tajniki wywiadów do prasy, telewizji czy radia. Całości warsztatów towarzyszy kamera i mikrofon, dlatego teoria będzie wykorzystana w praktyce w tym samym momencie. Zajęcia przed mikrofonem i kamerą wliczone są w cenę szkolenia!
Po zakończonych zajęciach każdy uczestnik otrzyma nagranie z zajęć, aby w przyszłości móc przypomnieć sobie wiedzę zdobytą podczas szkolenia.
Co nas wyróżnia?
Otrzymujecie Państwo 16 godzin intensywnych zajeć z jedną z najbardziej znanych dziennikarek telewizyjnych i radiowych. Joanna Kardasz-Dyc przekaże rzetelną wiedzę i zdradzi sztuczki, których nie znają trenerzy bez dorobku dziennikarskiego. Zrobi to jednak w sposób profesjonalny, ciekawy i przy użyciu najnowszych technik trenerskich – jest bowiem kwalifikowanym trenerem oraz wykładowcą PR.
Cel: Warsztaty adresowane są do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników działów PR i działów prasowych oraz rzeczników prasowych przedsiębiorstw, urzędów i instytucji, właścicieli firm, urzędników, samorządowców, polityków oraz studentów PR, marketingu i dziennikarstwa.
Program:
> Wprowadzenie – wyjaśnienie podstawowych pojęć dziennikarskiego slangu; specyfika i zasady kontaktu z dziennikarzami telewizyjnymi, prasowymi i radiowymi. Potrzeby poszczególnych mediów, system pracy i różnice w sposobie komunikowania.
> Współpraca pracowników i współpracowników urzędu z biurem prasowym urzędu oraz z rzecznikiem prasowym.
> Przygotowanie wypowiedzi medialnej, komentarza, polemiki, udzielanie wywiadu, tworzenie informacji prasowej.
* Wypowiedź dla radia – ćwiczenia z mikrofonem.
* Nagranie setki, wywiadu, live, nagranie rozmowy w studio – ćwiczenia z kamerą.
* Debata w studio TV i radiowym.
* Konferencja prasowa – zachowanie, wystąpienia, mowa ciała.
* Współpraca rzecznika z mediami.
Metody prowadzenia zajęć: wykład, ćwiczenia w grupach, ćwiczenia indywidualne, zajęcia przed kamerą, rozwiązywanie zadań indywidualnych, odgrywanie ról.
Szczegóły i rejestracja: www.mediastorm.edu.pl/oferta
dodane przez Mediastorm