Piłka Życzeń to międzynarodowy program marketingowy, realizowany przez Hyundai Motor Co. w każdym z 16 krajów, których drużyny zakwalifikowały się do Mistrzostw EURO 2008™.
Ogromna piłka o średnicy 4
metrów przyjedzie do czterech miast w Polsce, a kibice, przedstawiciele mediów
oraz wszyscy zainteresowani będą mogli złożyć na niej swoje podpisy i życzenia,
dopingując tym samym polską drużynę. Piłka Życzeń będzie towarzyszyła później piłkarzom
podczas rozgrywek meczowych.
Podobne działania miały już
miejsce przy okazji Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Niemczech w 2006. Zarówno
fani jak i czołowe postacie związane z polskim futbolem entuzjastycznie wsparli
naszą reprezentację, umieszczając swoje życzenia na wielkiej Piłce Życzeń.
Hyundai jako oficjalny partner
motoryzacyjny Mistrzostw EURO 2008™ stwarza niepowtarzalną okazję, by poczuć prawdziwe,
sportowe emocje podczas czterech wyjątkowych weekendów. Wszyscy odwiedzający
imprezy „Piłka Życzeń”, będą mogli wziąć udział w konkursach i nietypowych rozgrywkach
piłkarskich, a także uwiecznić na zdjęciach swoje propozycje na zdopingowanie
polskich piłkarzy do walki o zwycięstwo.
Hyundai gwarantuje mnóstwo atrakcji z nagrodami; będzie je
można zdobyć biorąc udział m.in. w Quest for the Best – konkursie na
najdłuższe podbijanie piłki, w rozgrywkach meczowych dmuchaną 1 metrową piłką,
czy w konkursie wiedzy na temat Mistrzostw.
Wyjątkowy mecz zostanie
rozegrany pomiędzy dwoma specjalnymi zawodnikami, którymi będą samochody marki
Hyundai. Niewątpliwą atrakcją jest także możliwość wygrania biletów na wybrane
mecze EURO 2008™.