16 listopada 2007 (piątek)
(Archiwum)

Konferencja Naukowa "Sponsoring w Kulturze"

Trzecia edycja ogólnopolskiej konferencji „Sponsoring w Kulturze” zorganizowana zostanie 16 listopada 2007 r. w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Uczestnicy konferencji odbywającej się pod hasłem „Sztuka. Sponsor. Sukces” dyskutować będą o możliwościach współpracy pomiędzy kulturą a biznesem w Polsce.

„Sponsoring w Kulturze” to jedno z nielicznych w kraju wydarzeń skupiających uwagę na budowaniu oraz rozwijaniu relacji pomiędzy światem kultury a światem biznesu. Otwarty charakter spotkania zapewnia możliwość uczestnictwa w konferencji wszystkim osobom przejawiającym zainteresowanie sponsoringiem kultury.

 

W trakcie tegorocznej edycji konferencji podjęte zostaną tematy związane z rolą sponsoringu w działaniach public relations, efektywnym pozyskiwaniem sponsorów, podatkowymi aspektami finansowania kultury oraz możliwością aplikowania przez instytucje kulturalne o środki unijne. Prezentacje wygłoszą uznani praktycy i teoretycy marketingu w obszarze kultury oraz doświadczeni szkoleniowcy.

 

Konferencji towarzyszy konkurs „Sponsor Kultury 2007”. Jego ideą jest wyłonienie firmy, która w bieżącym roku w najbardziej aktywny i profesjonalny sposób współpracowała ze środowiskiem kulturalnym w Polsce. Laureata wyłoni Kapituła Konkursu, złożona z przedstawicieli świata biznesu, kultury, nauki oraz mediów.

 

Zgłoszenia na konferencję przyjmowane są na stronie internetowej www.swk.ae.poznan.pl.


ostatnia aktualizacja: 2007-10-25
« powrót
Komentarze
Polityka Prywatności