Trzecia edycja ogólnopolskiej konferencji „Sponsoring w Kulturze” zorganizowana zostanie 16 listopada 2007 r. w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Uczestnicy konferencji odbywającej się pod hasłem „Sztuka. Sponsor. Sukces” dyskutować będą o możliwościach współpracy pomiędzy kulturą a biznesem w Polsce.
„Sponsoring w Kulturze” to
jedno z nielicznych w kraju wydarzeń skupiających uwagę na budowaniu oraz
rozwijaniu relacji pomiędzy światem kultury a światem biznesu. Otwarty charakter
spotkania zapewnia możliwość uczestnictwa w konferencji wszystkim osobom
przejawiającym zainteresowanie sponsoringiem kultury.
W trakcie tegorocznej edycji
konferencji podjęte zostaną tematy związane z rolą sponsoringu w działaniach
public relations, efektywnym pozyskiwaniem sponsorów, podatkowymi aspektami
finansowania kultury oraz możliwością aplikowania przez instytucje kulturalne o
środki unijne. Prezentacje wygłoszą uznani praktycy i teoretycy marketingu w
obszarze kultury oraz doświadczeni szkoleniowcy.
Konferencji towarzyszy
konkurs „Sponsor Kultury 2007”. Jego ideą jest wyłonienie firmy, która w
bieżącym roku w najbardziej aktywny i profesjonalny sposób współpracowała ze
środowiskiem kulturalnym w Polsce. Laureata wyłoni Kapituła Konkursu, złożona z
przedstawicieli świata biznesu, kultury, nauki oraz mediów.
Zgłoszenia na konferencję przyjmowane są na stronie internetowej www.swk.ae.poznan.pl.