27 kwietnia 2006 (czwartek)

TEQUILA\Polska daje szansę najlepszym studentom

III już edycja konkursu dla studentów „TEQUILA\ dla najlepszych” – STAŻ WYJĄTKOWY. Głównym organizatorem Konkursu jest agencja marketing services TEQUILA\Polska, a współorganizatorami agencje: \SALES LINK, \DATA SOLUTIONS i \CONNECT.

Tym razem do wygrania jest aż 10 płatnych praktyk, dla najlepszych studentów przewidziana jest oferta stałej pracy. W konkursie mogą wziąć udział studenci 3, 4 i 5 roku uczelni ekonomicznych, artystycznych oraz w tym roku również uczelni humanistycznych. W dniach 26 i 27 kwietnia odbędą się wykłady informacyjne na uczelniach w Poznaniu i w Warszawie. Dodatkowo w Poznaniu na Akademii Ekonomicznej we współpracy z Katedrą Strategii Marketingowych odbędzie się Dzień kreatywności.

 

Patronat medialny nad konkursem objęły: tygodnik Media i Marketing Polska, Mediarun, SMB oraz radio PIN. Honorowy patronat nad konkursem objął prof. dr hab. Henryk Mruk - AE Poznań, prof. dr hab. Piotr Kurka – ASP Poznań oraz prof. dr hab. Tadeusz Zgółka – UAM Poznań.

 

Konkurs „TEQUILA\ dla najlepszych” składa się z dwóch etapów, w pierwszym etapie konkursu  studenci mają za zadanie rozwiązać case study zamieszczone na stronie www.tequilapolska.pl,  które należy wysłać do agencji TEQUILA\Polska do dnia 12 maja. Ogłoszenie wyników I etapu nastąpi 19 maja, a następnie wybrani studenci będą indywidualnie prezentować swoje prace.

 

Szczegółowe informacje na temat konkursu znajdują się na stronie www.tequilapolska.pl, dodatkowe informacje będzie można uzyskać również na wykładach informacyjnych, które odbędą się kolejno: 

 

Uniwersytet Adama Mickiewicza 27 kwietnia 2006 g. 9 – 10     1A Collegium Novum

Akademia Sztuk Pięknych Poznań 27 kwietnia 2006 g. 11 – 13     34, bud E, ul. Wolnica

 

Dużym wsparciem i zarazem atrakcją dla poznańskich studentów będzie „Dzień kreatywności” zorganizowany we współpracy z Katedrą Strategii Marketingowych w dniu 26 kwietnia o godzinie 11:00 na Akademii Ekonomicznej w Sali 214B w Budynku B. W programie m.in. wykład prof. dr hab. Henryka Mruka na temat „Kreatywności w pracy zespołowej” oraz wykład „Skąd się biorą dobre reklamy, czyli od strategii do kreacji”, który poprowadzi Dorota Truśkiewicz - Dyrektor Strategiczny agencji TEQUILA\Polska. Studenci będą mogli również wziąć udział w warsztatach kreatywności „BIG IDEA”, które poprowadzi Przemysław Wojak - Dyrektor Kreatywny agencji TEQUILA\Polska, będą to praktyczne zajęcia z kreowania i rozwijania idei. Dzień kreatywności ma również wesprzeć studentów w tworzeniu kreatywnych rozwiązań konkursowych case study.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 2 czerwca i wtedy wyłonieni zostaną laureaci, którzy odbędą praktyki w agencjach w Dziale strategii, Kreacji lub Accountingu. Doświadczenia poprzednich edycji konkursu „TEQUILA\ dla najlepszych” wskazują na to, że laureaci konkursu często zostają również na stale w agencji, 2 laureatki ubiegłej edycji konkursu – Hanna Kaczmarek i Karolina Siemieniako – dziś są pracownikami działu Accountingu TEQUILA\Polska.

 

Informacje o TEQUILA\Polska:

Agencja marketing services TEQUILA\Polska istnieje na rynku od 1997 roku - początkowo jako   BTL Group. W kwietniu 2002 w wyniku połączenia spółek TEQUILA\POLAND oraz BTL Group powstała TEQUILA\BTL GROUP. Od tego też roku agencja należy do sieci TBWA\COMMUNICATION GROUP. W lutym 2004 agencja zmieniła nazwę na TEQUILA\Polska. Po wydzieleniu dwóch odrębnych struktur \SALES LINK – realizuje projekty z zakresu field marketingu oraz \DATA SOLUTIONS – dostarcza kompleksowych rozwiązań w zakresu wielokanałowej komunikacji opartej na zarządzaniu bazami danych, TEQUILA\Polska zatrudnia obecnie 52 pracowników.

Kluczowi klienci TEQUILA\Polska to m.in.: Kompania Piwowarska S.A., Unilever Polska, NIVEA Polska S.A., The Lorenz – Bahlsen Snack World.

W Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego Boomerang 2005 - najważniejszej imprezie dla branży marketingu bezpośredniego w Polsce - agencja otrzymała 3 nagrody Boomerang: w kategorii Kampania zintegrowana (B2C) za kampanię dla firmy Kompanii Piwowarskiej „Tyskie 375 lat”, w kategorii Boomerang Design za kampanię „Zakochane Warzywa” dla firmy Unilever Polska oraz w kategorii „Salon Odrzuconych” za kampanię „Postaw na papier” dla International Paper.

Z kolei w konkursie marketingu bezpośredniego Złota Strzała 2005 agencja zdobyła nagrodę Złota Strzała w kategorii projekty graficzne za akcję „Zakochane Warzywa” dla Unilever Polska oraz wyróżnienie w kategorii kampania za kampanię „Żubr występuje wszędzie” dla Kompanii Piwowarskiej.


ostatnia zmiana: 2006-04-24
Komentarze
Wybrane imprezy i wydarzenia w Poznaniu i okolicy
04 października 2024 (piątek), godz. 18:00
BONSON | LAST DANCE TOUR JESIEŃ 2024 | POZNAŃ
04 października 2024 (piątek), godz. 21:30
Bluesferajna w Kontrabasie !! | Kalisz
04 października 2024 (piątek), godz. 23:00
NEW AGE: MRD | PABLO BOZZI | RAWMANCE
05 października 2024 (sobota), godz. 17:30
Osiecka. Byle nie o miłości
05 października 2024 (sobota), godz. 17:30
Osiecka. Byle nie o miłości
05 października 2024 (sobota), godz. 18:00
WIŚNIA BAKAJOKO I POZNAŃ | JEDYNY TAKI KONCERT
05 października 2024 (sobota), godz. 18:30
Malowanie przy winie w Poznaniu!
05 października 2024 (sobota), godz. 20:00
Osiecka. Byle nie o miłości
05 października 2024 (sobota), godz. 20:00
Osiecka. Byle nie o miłości
05 października 2024 (sobota), godz. 23:00
TAMA: JORIS VOORN
 
Polityka Prywatności