Dni Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu to konferencja naukowa, która zasługuje na miano najważniejszego wydarzenia na polskim rynku marketingu sportowego. Niespotykany rozmach, odpowiedni dobór prelegentów oraz profesjonalny układ merytoryczny sprawiają, że Konferencja stała się forum debaty o możliwościach rozwoju sportu w Polsce.
Szeroki zakres tematyczny sprawia, że DMS to doskonała okazja do wymiany doświadczeń oraz do zdobywania nowych kontaktów dla przedstawicieli świata sportu, nauki, biznesu i mediów. Prezentacje rozwiązań stosowanych na świecie pozwalają zrozumieć, jak wielkie możliwości daje marketingu sportowy. Zapraszani eksperci podpowiadają, w jaki sposób wykorzystywać te pomysły dla potrzeb sportu i biznesu w Polsce. Udział gwiazd pomaga promować sport i marketing sportowy, a także wzmaga zainteresowanie konferencją. Entuzjazm organizatorów stanie się być może inspiracją dla wszelkich działań zmierzających do poprawy sytuacji polskiego sportu