Konferencja „Sponsoring w Kulturze” jest organizowana przez Niezależne Zrzeszenie Studentów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, we współpracy z Kulczyk Foundation oraz Biurem Promocji AE. Konferencja odbędzie się dnia 5 maja 2005 r. (czwartek) w Akademii Ekonomicznej i poprzedzi uroczyste otwarcie Targów Sztuki ASP w Starym Browarze
W imieniu organizatorów serdecznie zapraszam do udziału w pierwszej konferencji naukowej "Sponsoring w Kulturze".
Konferencja „Sponsoring w Kulturze” jest organizowana przez Niezależne Zrzeszenie Studentów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, we współpracy z Kulczyk Foundation oraz Biurem Promocji AE. Konferencja odbędzie się dnia 5 maja 2005 r. (czwartek) w Akademii Ekonomicznej i poprzedzi uroczyste otwarcie Targów Sztuki ASP w Starym Browarze.
Konferencja „Sponsoring w Kulturze” to pionierskie przedsięwzięcie w Polsce. Celem jest wypromowanie profesjonalnego sposobu wspierania finansowego szeroko pojętej sztuki, a także ukazania ogromnych możliwości jakie daje mecenat kultury.
Udział przedstawicieli świata sztuki, biznesu, nauki i mediów sprawi, że konferencja będzie doskonałym miejscem wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów. Wśród prelegentów znajdą się: prof. dr hab. Henryk Mruk (Katedra Strategii Marketingowych AE Poznań), dr Adam Czarnecki (ARC Rynek i Opinia), dr Adam Grzegorczyk (Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie), Michał Merczyński (dyrektor Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego Malta), przedstawiciele ASP Poznań. Ponadto udział weźmie wiele osób, na co dzień zawodowo zajmujących się pozyskiwaniem środków na działania kulturalne.
ORGANIZATORZY
Niezależne Zrzeszenie Studentów
Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
BIURO PROMOCJI
AE W POZNANIU