Sieć bezprzewodowa w czołowej galerii handlowej

Komputronik Biznes, integrator zaawansowanych systemów IT dla przedsiębiorstw, zainstalował nowoczesną sieć bezprzewodową na terenie King Cross Marcelin - jednej z największych galerii handlowych w Poznaniu. Sieć jest dostępna dla wszystkich osób odwiedzających galerię handlową. Specjaliści Komputronik Biznes zadbali, aby jakość sygnału była najlepsza w miejscach, gdzie znajdują się kawiarnie.

Dzięki temu posiadacze laptopów – robiący zakupy w King Cross Marcelin - mają możliwość odpoczynku przy kawie z opcją darmowego skorzystania z Internetu.

Wdrożona przez Komputronik Biznes sieć bezprzewodowa bazuje na technologii Meru Networks. Integrator wykorzystał możliwości dwóch punktów dostępowych: Meru MN-AP201RH Single Radio 802.11 a/b/g oraz kontrolera Meru MN-MC505-EU0. Wybór rozwiązań Meru Networks zapewnił użytkownikom sieci bezprzewodowej w King Cross Marcelin szereg unikatowych możliwości.

- Szczególnie godne podkreślenia są dwie opatentowane technologie Meru: kontroli i zarządzania ruchem w sieci ATC (Air Traffic Control) oraz tzw. wirtualna komórka (Virtual Cell) - mówi Łukasz Brzóska z Departamentu Sprzedaży Komputronik Biznes. - Pierwsza z nich pozwala na ścisły nadzór nad ruchem generowanym w sieci. Z kolei wirtualna komórka umożliwia wszystkim punktom dostępowym pracę na tym samym kanale. Dzięki temu nie dochodzi do zakłóceń pomiędzy nachodzącymi na siebie sygnałami z różnych punktów dostępowych.

W efekcie użytkownicy sieci bezprzewodowej w King Cross Marcelin nie muszą obawiać się przerwania połączenia w miejscach, gdzie nachodzą na siebie sygnały z różnych sieci bezprzewodowych. To bardzo dobra wiadomość dla klientów poznańskiej galerii, gdyż na jej terenie funkcjonuje kilka innych sieci WLAN, przeznaczonych wyłącznie dla pracowników King Cross Marcelin.

Przeprowadzone przez Komputronik Biznes wdrożenie podniesie konkurencyjność King Cross Marcelin na lokalnym rynku galerii handlowych. Publiczna sieć bezprzewodowa poprawi standard usług dla stałych klientów King Cross Marcelin, a jednocześnie przyciągnie nowe osoby, które chcą kupować i odpoczywać korzystając przy tym z komunikacji przez Internet.

- Zależało nam na udostępnieniu naszym klientom możliwie najlepszego rozwiązania WLAN - podkreśla Katarzyna Wycinka, Dyrektor King Cross Marcelin. - Bezprzewodowy dostęp do Internetu jest bowiem istotnym czynnikiem tworzącym wartość dodaną w centrach handlowych, a to wpływa na zadowolenie klientów. Dlatego cieszę się, że udało nam się wybrać rozwiązanie, które idealnie wkomponowało się w naszą istniejącą infrastrukturę teleinformatyczną, a dodatkowo zapewniło naszym klientom stabilny i szybki dostęp do Internetu oraz wiele innych możliwości, niedostępnych dla użytkowników pozostałych sieci bezprzewodowych.

ostatnia aktualizacja: 2009-08-05
Komentarze
Polityka Prywatności