
Stoisko Miasta Poznania, na trwających właśnie targach Tour Salon, zostało nagrodzone statuetką Złotego Akantu w konkursie organizowanym przez Międzynarodowe Targi Poznańskie Acanthus Aureus.
W konkursie nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy podczas targów. Jego celem jest wyróżnienie najlepszych rozwiązań architektonicznych i graficznych, które sprzyjają bezpośredniej komunikacji z klientem i podkreślają pozytywny wizerunek firmy.
Kapituła w swej ocenie bierze pod uwagę takie kryteria, jak: cele uczestnictwa w targach z punktu widzenia strategii marketingowej firmy, scenariusz stoiska, koncepcję przestrzenną i koncepcję układu graficznego eksponatów i wystawy.
Głównym elementem zabudowy stoiska Miasta Poznania są witraże stylizowane na oryginalne z przełomu XIX i XX w. Zaprojektowane w klimacie art déco, są swoistymi szklanymi "slajdami" prezentującymi historię i legendę miasta. Przedstawiają ważne wydarzenia dla Poznania.
Targi Regionów i Produktów Turystycznych
to największe targi turystyczne w Polsce. W tegorocznej, 19. edycji
targów (16-18 października) bierze udział ponad 750 wystawców z 40
krajów. <www.poznan.pl>