11 marca 2009 (środa)

BTS – Targi Obuwia Skóry i Wyrobów Skórzanych - dzień trzeci

Głogowska 14, Poznań

Udział w największym w Polsce spotkaniu branży obuwniczo-skórzanej  to:

  • okazja do nawiązania nowych kontaktów handlowych i podtrzymania relacji z dotychczasowymi partnerami biznesowymi
  • miejsce rozmów o planowanych nowościach, marketingu i strategii działania na najbliższy sezon
  • szansa na wzmocnienie wizerunku marki oraz szeroką promocję produktów
  • możliwość zaprezentowania kolekcji podczas widowiskowych pokazów mody.

Oferta targów obejmuje obuwie damskie, męskie, młodzieżowe i dziecięce, odzież i galanterię skórzaną, torebki i dodatki. Znaczną część ekspozycji stanowi oferta garbarni, producentów komponentów i akcesoriów obuwniczych oraz producentów i dystrybutorów maszyn i urządzeń dla branży obuwniczo-skórzanej.

Najliczniej targi odwiedzają polscy handlowcy, jednak z każdą edycją wzrasta zainteresowanie ze strony gości z zagranicy. W targach uczestniczą przedstawiciele firm handlowych ze Słowacji, Włoch, Litwy, Niemiec, Czech, Węgier, Rosji, Kanady, Holandii, Białorusi, Francji, Wielkiej Brytanii, Rumunii, Szwecji, Estonii, Portugalii. Są to w dużej mierze osoby decyzyjne, przyjeżdżające na targi z konkretnie zarysowanymi celami marketingowo-handlowymi.


500 m
1000 ft
Leaflet | © OpenStreetMap contributors
ostatnia aktualizacja: 2008-10-28
Komentarze

Aktualizacje proszę przesyłać na 

Polityka Prywatności